ようこそ私のブログへ ~

Alla inlägg under november 2014

Av JinsanChan - 30 november 2014 19:01


Tjena guys,

Vill stolt säga att jag nu är sponsor för Cuteharajuku & Fashionkawaii!(‐^▽^‐)

Har läge velat vara sponsor för någon viss butik och äntligen är jag nu sponsor för två super fancy butiker!

Båda butiker säljer allt från kläder, skor, smycken och wigs!


Cuteharajuku säljer främst Harajuku inspirerad kläder!

 


Fashionkawaii säljer både japansk och koreansk fashion!

 


Båda butikerna säljer väldigt fina kläder av hög kvalite och rimliga priser~

Men inte bara det, du kan få ännu 10% billigare på dina inköp på Cuteharajuku och Fashionkawaii om du använder min rabattkod " randomnesz ". 

Du får alltid 10% rabatt på dina inköp sålänge du använder min rabattkod!

Du gör mig en stor tjänst genom att du köper något från Cuteharajuku eller Fashionkawaii, eller både och!

Lämna gärna en kommentar om du har använt min kod, så checkar jag in din blogg! (¬‿¬)


Rekommenderar dessa två butiker 100+

Av JinsanChan - 30 november 2014 18:49


Alla gillar chokladmjölk och chokladmjölk inför julen nu är bara mysigt!

Men jag visste inte att man kunde vara så kreativ när det gäller chokladmjölk.

2, 5, 7 och 8 ser ganska frestande ut (¬‿¬)


Av JinsanChan - 29 november 2014 19:41



   

Av JinsanChan - 1 november 2014 19:14


Åh juste, min blogg har nu funnits över 1 år! >w<

Började att blogga på denna blogg förra året i Augusti, det har gått fort.

Så firar 1 års bloggande nu, yay!

Har inte riktigt alltid varit aktiv men uppdaterar då och då.


För att fira detta så tänkte jag att hålla "Månadens blogg".

Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar, säga att du är med, senare kommer jag att lotta ut en random blogg och den får stå på min blogg fram tills December månad!

Kommer att hålla anmälningen öppen tills den 7nde November!


Vill även säga ett stort tack för de läsare som har följt mig sen från starten! 

Är så glad att så många läser min blogg, och hoppas att ni fortsätter att kika in.

Är rätt nyfiken dock vad ni tycker om min blogg och varför ni följer den ¬‿‿¬

Men ja jag älskar er alla, ni alla är underbara


 


(Fina gifs och fin bakgrund, nejmen någon som vet en bättre gifskapar sida? ;n;)

Månadens blogg

 

Google Translator

Presentation


Hej alla!
Välkommen till min lilla blogg Randomnesz. Jag är en glad tjej som har ett stort intresse för manga/anime, k-pop, asian fashion, food & kawaii/random stuff. Yesh welcome into my little world. ¬‿‿¬

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sponsors

Top anime series

1. Black Butler

2. Death note

3. Shingeki no Kyojin

4. Tokyo Ghoul

5. Ouran Host bu

6. Vampire Knight

7. Nabari no Ou

8. Junjou Romantica

9. Brothers conflict


Skapa flashcards