ようこそ私のブログへ ~

Direktlänk till inlägg 5 januari 2015

Review Rubelli v line mask

Av JinsanChan - 5 januari 2015 19:52

Yes guys äntligen dags för en review! \ (>◡^) /

Efter att ha testat produkten ett tag så är det dags nu!


Jag har alltid tyckt mitt ansikte är fet och chubby och försökt alla slags metoder och försök att få ett smalare ansikte men inget vidare resultat. 

Jag har alltid tyckt att kpop/cosplay idolernas ansiktsformer (så kallad " v line face") är perfekta och ju mer jag kollade in deras ansikten ju mer besatt blev jag av tanken att göra en v line jaw surgery senare i livet. 

Men hittade en mycket billigare och smärtfriare alternativ, v line masks!

Efter att ha läst många olika reviews som var väldigt positiva, bestämde jag att beställa hem ett paket med!


V line masks är speciella masker som man sätter på sitt ansikte som ska hjälpa till att "bränna" bort fett runt dina kinder och käke.

En snabb metod att få ett mindre och smalare ansikte! 


Det finns flertals olika märken som säljer v line masks, de tre mest populära är Diamond V fit, Lus v line och Rubelli v line.

Jag valde Rubelli och beställde det från Ebay, yes Ebay fuck all the way~

 

Så här ser förpackningarna ut som jag beställde hem, den stora förpackningen var lite nerbultad men för övrigt var produkterna i gott skick! 

  

På sidan av förpackningen står det tydliga instruktioner hur man ska använda denna produkt.

Tejpade lite (fint) eftersom förpackningen inte mådde bra (≖_≖ )

 

Fick ett bälte på köpet och maskerna var packade i vita mindre förpackningar.

 


dag 1: Masken man sätter runt ansiktet var ovanligt kladdigt men det kändes skönt på huden. Fäste bandet runt mitt ansikte och väntade att en timme skulle gå.

Efter ett par minuter så började jag känna en brännande känsla runtom mitt ansikte, den känslan som man brukar få när man använder en väldigt djuprenade mask på ansiktet. Den brännande känslan avtog efter cirka en halvtimme, så det var inte så farligt som jag trodde.

Under tiden så kände jag även att min käke trycktes uppåt och det kändes stelt och kunde inte röra på min mun.

Kände mig som en uppsvälld fisk ahaha.

Efter en timme tog jag loss bandet och tog bort masken.

Redan efter första användningen såg jag att min käke var mer definierad och mindre fett under hakan, så gissa ja att jag blev jätte glad att det funkade!


Dag 2: Det kändes fortfarande stelt att röra på min mun sen första användningen.

Så jag kunde inte gapa så stort, men tydligen vänjer man sig nog efter ett tag.

Den brännande känslan av masken kändes mindre och det kändes bättre mot huden. 

För att vara ärlig så tycker jag om den värmande effekten mot min hud, det känns avslappnade. 

Andra användningen gav inte direkt större skillnad men mina kinder var lite mindre chubby. Så det krävs nog ett antal gånger till innan man ser tydliga resultat.


Dag 3: Denna gång fäste jag bandet hårdare runt mitt ansikte och kände att värme effekten blev mer effektiv.

Och OMG mitt ansikte såg så mycket mindre ut!

1-2 gånger till så har jag fått det ansiktet jag velat ha länge, kan inte vänta tills slutresultatet!


En kort video där jag demonstrerar Rubelli v line masks!

Min röst är ingen höjdare för att spela in hahah.


 

Före och efter bilder!

Se skillnaden, mina kinder är mer jämnare och mitt ansikte är mer v format.

Hahah ursäktar mitt tråkiga face, ser bättre ut när jag ler of course.

Just love it (─‿‿─)

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av JinsanChan - 28 mars 2015 16:21

Hej gott folk! Jag hoppas att ni alla mår bra och har ett skönt lov nu! Jag själv har drabbats av en evil förkylning, snorig rinnig näsa och mycket hostande... ಥ_ಥ Please take care guysz, man vill inte ha en förkylning när våren är ...

Av JinsanChan - 14 mars 2015 20:21

  Lite fräscha "selfies"  (͠≖ ͜ʖ͠≖)👌     ...

Av JinsanChan - 23 februari 2015 19:22

  Dagens låt ~ Kyuhyun - At Gwanghwamun   Nya favorit låten (¬‿¬)   ...

Av JinsanChan - 21 februari 2015 18:49

MISSA INTE!     Snart så visas Cosplay SM på SVTplay klockan 19.00! *yeeeeey (≧◡≦)   Det ska bli riktigt spännande, synd att jag inte kan just vara där det just händer så jag är jätte glad att det sänds via SVTplay! Det k...

Av JinsanChan - 7 februari 2015 22:18


  Ny hairstyle~ (¬‿¬) Well, jag som lovade mig själv aldrig att klippa kort lugg igen... huehue Okej jag gjorde detta spontant, men blev faktiskt väldigt nöjd! Följer nu den populära koreanska trenden "see through bangs", vilket är väld...

Månadens blogg

 

Google Translator

Presentation


Hej alla!
Välkommen till min lilla blogg Randomnesz. Jag är en glad tjej som har ett stort intresse för manga/anime, k-pop, asian fashion, food & kawaii/random stuff. Yesh welcome into my little world. ¬‿‿¬

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sponsors

Top anime series

1. Black Butler

2. Death note

3. Shingeki no Kyojin

4. Tokyo Ghoul

5. Ouran Host bu

6. Vampire Knight

7. Nabari no Ou

8. Junjou Romantica

9. Brothers conflict


Ovido - Quiz & Flashcards