ようこそ私のブログへ ~

Direktlänk till inlägg 5 januari 2015

Pusheen the cat

Av JinsanChan - 5 januari 2015 21:12

 
 
Kiteka

Kiteka

12 januari 2015 20:46

Hej! Jag undrar hur du sätter in anime bilderna på din blogg? Alltså dom på sidan som jag tror heter katigorier alltså långt under din presentation...

http://pockylooover.bloggplatsen.se

JinsanChan

15 januari 2015 20:04

Det är jätte enkelt!
Du går in på " inställningar " på din blogg och sen klickar du på " meny avdelningar " och skapar en " avdelning ", du kan då välja mellan olika innehåll. Med " Text och bild " kan du skriva det du vill och lägga upp bilder som jag har gjort! Men först så måste man ladda/spara ner de bilderna du vill ha!
Lycka till, fråga gärna igen om du undrar något mer! ( ^u^)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av JinsanChan - 28 mars 2015 16:21

Hej gott folk! Jag hoppas att ni alla mår bra och har ett skönt lov nu! Jag själv har drabbats av en evil förkylning, snorig rinnig näsa och mycket hostande... ಥ_ಥ Please take care guysz, man vill inte ha en förkylning när våren är ...

Av JinsanChan - 14 mars 2015 20:21

  Lite fräscha "selfies"  (͠≖ ͜ʖ͠≖)👌     ...

Av JinsanChan - 23 februari 2015 19:22

  Dagens låt ~ Kyuhyun - At Gwanghwamun   Nya favorit låten (¬‿¬)   ...

Av JinsanChan - 21 februari 2015 18:49

MISSA INTE!     Snart så visas Cosplay SM på SVTplay klockan 19.00! *yeeeeey (≧◡≦)   Det ska bli riktigt spännande, synd att jag inte kan just vara där det just händer så jag är jätte glad att det sänds via SVTplay! Det k...

Av JinsanChan - 7 februari 2015 22:18


  Ny hairstyle~ (¬‿¬) Well, jag som lovade mig själv aldrig att klippa kort lugg igen... huehue Okej jag gjorde detta spontant, men blev faktiskt väldigt nöjd! Följer nu den populära koreanska trenden "see through bangs", vilket är väld...

Månadens blogg

 

Google Translator

Presentation


Hej alla!
Välkommen till min lilla blogg Randomnesz. Jag är en glad tjej som har ett stort intresse för manga/anime, k-pop, asian fashion, food & kawaii/random stuff. Yesh welcome into my little world. ¬‿‿¬

Fråga mig

13 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sponsors

Top anime series

1. Black Butler

2. Death note

3. Shingeki no Kyojin

4. Tokyo Ghoul

5. Ouran Host bu

6. Vampire Knight

7. Nabari no Ou

8. Junjou Romantica

9. Brothers conflict


Skapa flashcards